права та обов'язки власника або користувача цієї ділянки.
Нормативно-правове регулювання
В Україні процес зміни цільового призначення землі є важливим аспектом земельних відносин та регулюється відповідним законодавством. Земельним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами. Це важливий інструмент, що дозволяє адаптувати використання ділянок під різноманітні потреби та вимоги.
Зміна цільового призначення землі в Україні регулюється Відповідно до ст. 20 Земельного кодексу України, воно може здійснюватися:
- з ініціативи власника земельної ділянки;
- з ініціативи органів державної влади чи органів місцевого самоврядування;
- відповідно до генерального плану розвитку населеного пункту.
Зміна цільового призначення землі здійснюється у наступній послідовності:
- Власник ділянки або особа, якій земельну ділянку надано у користування, звертається до землевпорядної організації із заявою про проведення робіт із землеустрою.
- Землевпорядна організація розробляє проект землеустрою щодо зміни цільового призначення ділянки.
- Проект землеустрою погоджується з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, які мають повноваження приймати рішення щодо зміни цільового призначення земельної ділянки.
- Проект землеустрою затверджується відповідним органом державної влади чи органом місцевого самоврядування.
- Зміна цільового призначення земельної ділянки вноситься до Державного земельного кадастру.
Терміни
Строки зміни цільового призначення землі визначаються нормативними актами, що регулюють порядок землеустрою.
Загалом, термін проведення робіт із землеустрою становить 30 днів. Термін погодження проекту землеустрою з органами державної влади та органами місцевого самоврядування складає 10 днів. Строк затвердження проекту землеустрою відповідним органом державної влади чи органом місцевого самоврядування становить 10 днів.
Отже, загальний термін зміни цільового призначення землі становить трохи більше 60 днів.
Документи, необхідні зміни цільового призначення землі
- заяву про проведення робіт із землеустрою;
- документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку або право користування земельною ділянкою;
- проект землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки.
Витрати зміну цільового призначення землі включають:
- вартість робіт із землеустрою;
- Державне мито за реєстрацію змін у державному земельному кадастрі.
Вартість робіт із землеустрою визначається землевпорядною організацією та залежить від складності робіт, площі земельної ділянки та інших факторів. Державне мито за реєстрацію змін до Державного земельного кадастру становить 0,01 прожиткового мінімуму для працездатних осіб на момент оплати.
Звертайтесь до нас за консультацією!
Зверніться до нас із запитанням, яке Вас цікавить, і отримайте детальну консультацію від професіоналів з великим практичним досвідом!
Висновок
Зміна цільового призначення землі в Україні є важливим інструментом управління земельними ресурсами. Однак, для успішного проведення цієї процедури необхідно суворо дотримуватись законодавчих норм та вимог. Тому, перш ніж приступати до її здійснення, необхідно ретельно вивчити нормативні акти, що регулюють порядок зміни цільового призначення землі, та звернутися за консультацією до юриста із земельних справ.
.
CComment